Tuesday, September 29, 2009

Hassan Ali tenggelamkan isu penyelewengan BN

Hassan Ali dibelasah di sana sini oleh blogger pro PR. Hassan Ali memang patut dibelasah. Dia lah yang memandai-mandai mencipta pelbagai janji manis di Selangor. Alhamdulillah, Khalid Ibrahim berjaya selesaikan satu persatu janji lidah tak bertulang, walaupun tidak seindah yang dibayangkan, tetapi berjaya diselesaikan juga.

Ketika BN dimalukan dengan skandal PKFZ, kerakusan BN Selangor berbelanja ketika PRU12, cuba melesapkan wang BALKIS, Hassan Ali berulang kali cuba mengalihkan perhatian kepada kegigihannya memperjuangkan nasib Melayu Selangor. Hassan Ali memang jaguh. Dia seorang yang prihatin.

Cuma namanya kurang menonjol. Dia tak dapat jadi MB. Dia tiada ruang untuk menonjolkan diri dalam isu BALKIS, PKFZ, belanja pilihanraya, kuil hindu, isu SYABAS, isu kebajikan rakyat dan pelbagai isu lain yang mendapat perhatian rakyat. Jadi dia terpaksa menonjolkan diri dengan caranya sendiri. Dan dia sentiasa berjaya menonjolkan dirinya walaupun melalui cara yang kontroversi sekaligus menenggelamkan masalah kecurangan BN.

PAS perlu menilai semula Pesuruhjaya PAS Selangor ini.

No comments: